* розвага — добровільне об'єднання гравців саме з метою гри
* відокремленість — гра обмежена певним місцем і часом
* непевність — перебіг гри відкритий, а кінець наперед невизначений.                 
* непродуктивність — гра не приносить корисних результатів
* правила — перебіг гри визначають правила
* фіктивність — під час гри людина живе у фіктивній реальності.

Скільки існує така розумна машина, як комп'ютер, стільки й існують різні програми, які служать виключно для розваги. Все починалося у відомому Массчусеткому університеті, в далекому 1961 році. Там програмісти розробили першу в світі комп'ютерну гру, яка отримала назву SpaceWar , суть якої полягала в тому, що два космічних кораблика переміщалися по екрану і стріляли один в одного. Тому можна з упевненістю сказати, що першим жанром комп'ютерних ігор стала аркада. Але ця подія не стала відома в широких колах, тому що в той час комп'ютери не були доступні для звичайного користувача. Але от програмісти, які мали доступ до подібного роду техніки, не відмовляли собі в задоволенні створити яку-небудь гру, щоб самим в неї грати.

Хто не любить ігри? Напевно, в усьому світі не знайдеться такої людини.  Причому іграми цікавляться  не тільки юні іграки, але і ті, у кого давно підростають діти.